Μετά από ένα διάστημα ανταγωνισμού μεταξύ μνηστήρων, ορίσθηκε τελικά το νέο Δ.Σ. του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης. Η σύνθεση του μετά τη συγκρότηση σε σώμα έχει ως εξής:
- Πρόεδρος : Κωνσταντίνος Χατζημιχαήλ
- Διευθύνων Σύμβουλος : Κωνσταντίνος Χατζηκωνσταντίνου
- Μέλη : Ιωάννης Φαλέκας
Χαραλάμπης Καραμανέας (εκπρόσωπος ΤΑΙΠΕΔ)
Χριστόδουλος Τοψίδης (εκπρόσωπος Επιμελητηρίου Έβρου)
Άνθιμος Μουσουνάκης (εκπρόσωπος Ομοσπονδίας Φορτοεκφορτωτών Ελλάδος)
Ελένη Δουλούδη (εκπρόσωπος εργαζομένων ΟΛΑ)
Το πρώτο θέμα στην ατζέντα είναι η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού, απόφαση που όπως παραδέχθηκε ο νέος Πρόεδρος στις πρώτες του δηλώσεις, είναι υπόθεση της κυβέρνησης. Η προηγούμενη ευνοούσε τη λύση των υποπαραχωρήσεων αλλά δεν προχώρησε ουσιαστικά τίποτα. Η νέα επιλέγει την λύση της ιδιωτικοποίησης που μένει να δούμε αν και πως θα προχωρήσει. Ήδη προστέθηκε ένα εμπόδιο με την υπογραφή της ανανέωσης της αμυντικής συνεργασίας (MDCA) με τις ΗΠΑ, στην οποία προβλέπεται η χρήση του λιμανιού για διέλευση δυνάμεων με σκοπό την προώθηση τους στην ανατολική Ευρώπη. Αυτό μπορεί να αποτρέπει κάποιους ενδιαφερόμενους και να δυσκολεύει άλλους.
Πέρα από αυτό ο κ. Χατζημιχαήλ έθεσε ως προτεραιότητα την ταχεία αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορούν τα άλλα τρία λιμάνια του Ο.Λ.Α. σε Μάκρη και Σαμοθράκη. Όσο για τον κ. Χατζηκωνσταντίνου μίλησε για αίσθημα τιμής και ευθύνης και υποσχέθηκε να δουλέψει σκληρά, χωρίς όμως να αναφέρει κάτι συγκεκριμένο.
Η αξιοποίηση και ανάπτυξη του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης, είναι θεμελιώδους σημασίας θέμα για την πορεία της πόλης και του νομού ολόκληρου. Ένα λιμάνι μεγάλο με σημαντικές υποδομές που κόστισαν τεράστια ποσά, αλλά εξυπηρετεί μόνο ένα φέρρυ μπόατ, τις λίγες τράτες που απέμειναν και ελάχιστα εμπορικά πλοία. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τα έσοδα του προέρχονται κυρίως από ενοίκια χώρων (καφετέρια, μπιτς μπαρ, πάρκινγκ, λούνα παρκ, εκθέσεις) και δευτερευόντως από τη λειτουργία του.
Προς το παρόν, προχωρούν οι εργασίες ανέλκυσης της βυθισμένης επί μία δεκαετία, βυθοκόρου "Όλγας", με αμερικανικά κεφάλαια. Για τα άλλα εκκρεμή θέματα δεν ειπώθηκε κάτι από τα μέλη του νέου Δ.Σ. κι έτσι δεν γνωρίζουμε σε ποιόν τομέα θα εστιάσουν τις προσπάθειες τους. Εμείς θα απαριθμήσουμε ενδεικτικά κάποια από αυτά:
- Αύξηση συνδεσιμότητας με άλλους προορισμούς πλην της Σαμοθράκης.
- Δημιουργία επιβατικού σταθμού
- Πλήρης παραχώρηση δυτικής χερσαίας ζώνης
- Οδική σύνδεση με Εγνατία Οδό
- Κατασκευή μαρίνας
- Άδειες υδατοδρομίων
- Προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων και άλλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου