144 επικίνδυνα σημεία - καρμανιόλες διαθέτει το κακό οδικό δίκτυο του Έβρου. Αυτό μάθαμε από τα αποτελέσματα μελέτης στα πλαίσια ευρωπαϊκού προγράμματος για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Ελπίζουμε να γίνουν σύντομα οι απαραίτητες παρεμβάσεις και να μη μείνουμε απλά στις διαπιστώσεις.
Ωστόσο δεν έγιναν σε κανένα από αυτά τα σημεία, τα δυο θανατηφόρα τροχαία που είχαμε την Κυριακή στον Έβρο. Ένας οδηγός μοτοσυκλέτας και ένα εξάχρονο αγγελούδι έχασαν τη ζωή τους με τραγικό τρόπο, σε δυο διαφορετικά συμβάντα, υπενθυμίζοντας μας με τον πιο σκληρό τρόπο, τους κινδύνους που παραμονεύουν στους δρόμους.
Η μάστιγα των τροχαίων στον Έβρο, μετά από μια περίοδο μικρής ύφεσης, φέτος δείχνει να μεγαλώνει και πάλι. Η βελτίωση της οδικής ασφάλειας πρέπει να επανέλθει ως θέμα υψηλής προτεραιότητας. Με διαρκείς ενημερωτικές και εκπαιδευτικές δράσεις, με αστυνόμευση προσανατολισμένη στην ασφάλεια και όχι στο κόψιμο ανούσιων προστίμων, με κράνη και ζώνες μπροστά και πίσω, με καλύτερους δρόμους, με ασφαλέστερα και φυσικά ασφαλισμένα οχήματα.
Οι κίνδυνοι στους δρόμους μπορεί να έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια, αλλά παραμένουν πολλοί. Αιτίες όπως η υπερβολική ταχύτητα και η αντικανονική προσπέραση του παρελθόντος, έχουν γίνει σήμερα επικίνδυνη οδήγηση διακινητών, απροσεξία από τη χρήση κινητών, κακή χρήση γεωργικών μηχανημάτων-τρακτέρ. Απαράδεκτα ψηλά παραμένει και η οδήγηση μετά από χρήση αλκοόλ. Όπως και να έχει όμως, η προσοχή όλων στους δρόμους πρέπει να είναι αυξημένη, όπως και η συναίσθηση της ευθύνης των αρμόδιων. Το κόστος της ανθρώπινης ζωής είναι ανυπολόγιστο, ενώ δυσβάσταχτες είναι οι τραγικές συνέπειες για τις οικογένειες των θυμάτων και την κοινωνία ολόκληρη.
Ωστόσο δεν έγιναν σε κανένα από αυτά τα σημεία, τα δυο θανατηφόρα τροχαία που είχαμε την Κυριακή στον Έβρο. Ένας οδηγός μοτοσυκλέτας και ένα εξάχρονο αγγελούδι έχασαν τη ζωή τους με τραγικό τρόπο, σε δυο διαφορετικά συμβάντα, υπενθυμίζοντας μας με τον πιο σκληρό τρόπο, τους κινδύνους που παραμονεύουν στους δρόμους.
Η μάστιγα των τροχαίων στον Έβρο, μετά από μια περίοδο μικρής ύφεσης, φέτος δείχνει να μεγαλώνει και πάλι. Η βελτίωση της οδικής ασφάλειας πρέπει να επανέλθει ως θέμα υψηλής προτεραιότητας. Με διαρκείς ενημερωτικές και εκπαιδευτικές δράσεις, με αστυνόμευση προσανατολισμένη στην ασφάλεια και όχι στο κόψιμο ανούσιων προστίμων, με κράνη και ζώνες μπροστά και πίσω, με καλύτερους δρόμους, με ασφαλέστερα και φυσικά ασφαλισμένα οχήματα.
Οι κίνδυνοι στους δρόμους μπορεί να έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια, αλλά παραμένουν πολλοί. Αιτίες όπως η υπερβολική ταχύτητα και η αντικανονική προσπέραση του παρελθόντος, έχουν γίνει σήμερα επικίνδυνη οδήγηση διακινητών, απροσεξία από τη χρήση κινητών, κακή χρήση γεωργικών μηχανημάτων-τρακτέρ. Απαράδεκτα ψηλά παραμένει και η οδήγηση μετά από χρήση αλκοόλ. Όπως και να έχει όμως, η προσοχή όλων στους δρόμους πρέπει να είναι αυξημένη, όπως και η συναίσθηση της ευθύνης των αρμόδιων. Το κόστος της ανθρώπινης ζωής είναι ανυπολόγιστο, ενώ δυσβάσταχτες είναι οι τραγικές συνέπειες για τις οικογένειες των θυμάτων και την κοινωνία ολόκληρη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου